Ako prestať myslieť na bývalého partnera

1.Začnite cvičiť
Túto metódu už vyskúšalo veľa ľudí a väčšine to aj pomohlo. Po rozchode sa cítite slabý a oveľa viac zraniteľný. Skúste preto navštívit fitness centrum nabrať motiváciu na zdravší životný. Myšlienky pri cvičení vás zabavia, a pomôžu vám zabudnúť na zlomené srdiečko. Samotné cvičenie vám pomôže dosiahnúť vašu vysnenú postavu, zlepší vám disciplínu a pomôže vám so sebaorganizáciou.

fitnes
 
2.Pozrite si horor
Verte mi, že romantická komédia nieje to, čo vám pomôže po rozchode. Skúste nejaký film pri ktorom niesu žiadne romantické prvky a pri ktorom vám ani nebudú prichádzať na um žiadne myšlienky o vzťahu. Vyššia dávka adrenalínu a strachu vám môže pomocť pri smútku. Ak sa bojíte pozerať hororové filmy sám, zavolajte si niekoho, s kým budete pociťovať strach spoločne J.
 
3.Vyjdite si s priateľmi
Byť sám je to najhoršie po rozchode. Sám sa utápať v depresiách rozhodne nieje to, čo pomôže vám sa postaviť na nohy a začať niečo nové. Vyrazte si preto s kamarátmi do mesta, do baru a úžívajte si nočný život. Možno sa na vás usmeje šťastie a vy sa zahľadíte do nového potencionálneho partnera. A hlavne sa nezľaknite komunikovať s ľudmi.
 
4.Nebráňte sa novým vzťahom
Čo bolo, to bolo. Neoplatí sa žiť v minulostí a rozmýšlať nad chybami ktoré sa nedajú vziať späť. Žite pre budúcnosť nie pre minulosť. Nebráňte sa zoznamovať s novými ľudmi a následnému kontaktu. Ako sa hovorí „kto hľadá ten nájde“. Pravá láska na celý život sa nenájde zo dňa na deň a hlavne, nenájde sa sama.

spor
 
5. Žiadna zmrzlina v depresii!
Klasická metóda ako vo filme. Jedenie zmrzliny síce môže zdanlivo pomôcť ale predsa len nebudete kvôli niekomu si ničiť svoju krásnu postavu a naberať uplakané zbytočné kalórie. Preto neopúšťajte sa stravovacími návykami ktoré niesu zdravé kvôli vzťahu, nad ktorým neskôr keď sa zamyslíte tak zistíte, že vám zato nestál.

Ako prestať myslieť na bývalého partnera
4 (80%)1