Ako prestať myslieť na bývalého partnera

1.Začnite cvičiť
Túto metódu už vyskúšalo veľa ľudí a väčšine to aj pomohlo. Po rozchode sa cítite slabý a oveľa viac zraniteľný. Skúste preto navštívit fitness centrum nabrať motiváciu na zdravší životný. Myšlienky pri cvičení vás zabavia, a pomôžu vám zabudnúť na zlomené srdiečko. Samotné cvičenie vám pomôže dosiahnúť vašu vysnenú postavu, zlepší vám disciplínu a pomôže vám so sebaorganizáciou.

fitnes
 
2.Pozrite si horor
Verte mi, že romantická komédia nieje to, čo vám pomôže po rozchode. Skúste nejaký film pri ktorom niesu žiadne romantické prvky a pri ktorom vám ani nebudú prichádzať na um žiadne myšlienky o vzťahu. Vyššia dávka adrenalínu a strachu vám môže pomocť pri smútku. Ak sa bojíte pozerať hororové filmy sám, zavolajte si niekoho, s kým budete pociťovať strach spoločne J.
 
3.Vyjdite si s priateľmi
Byť sám je to najhoršie po rozchode. Sám sa utápať v depresiách rozhodne nieje to, čo pomôže vám sa postaviť na nohy a začať niečo nové. Vyrazte si preto s kamarátmi do mesta, do baru a úžívajte si nočný život. Možno sa na vás usmeje šťastie a vy sa zahľadíte do nového potencionálneho partnera. A hlavne sa nezľaknite komunikovať s ľudmi.
 
4.Nebráňte sa novým vzťahom
Čo bolo, to bolo. Neoplatí sa žiť v minulostí a rozmýšlať nad chybami ktoré sa nedajú vziať späť. Žite pre budúcnosť nie pre minulosť. Nebráňte sa zoznamovať s novými ľudmi a následnému kontaktu. Ako sa hovorí „kto hľadá ten nájde“. Pravá láska na celý život sa nenájde zo dňa na deň a hlavne, nenájde sa sama.

spor
 
5. Žiadna zmrzlina v depresii!
Klasická metóda ako vo filme. Jedenie zmrzliny síce môže zdanlivo pomôcť ale predsa len nebudete kvôli niekomu si ničiť svoju krásnu postavu a naberať uplakané zbytočné kalórie. Preto neopúšťajte sa stravovacími návykami ktoré niesu zdravé kvôli vzťahu, nad ktorým neskôr keď sa zamyslíte tak zistíte, že vám zato nestál.

Ohodnoťte příspěvek